Korduma Kippuvad Küsimused



Tellimine ja maksmine

Kuidas ma saan tellimuse esitada?
Tellimuse saab esitada otse meie veebipoes, lisades soovitud tooted ostukorvi ja suundudes kassasse. Tellimuse kinnitamiseks tuleb täita kontaktandmed ja valida makseviis.

Milliseid makseviise te aktsepteerite?
Meie veebipoes saab turvaliselt tasuda järgmiste makseviisidega:

Pangalingid (Swedbank, SEB, LHV, Coop Pank jne)
Krediit- ja deebetkaardid (Visa, Mastercard)
PayPal

Kas ma saan oma tellimust pärast selle esitamist muuta?
Kui tellimus ei ole veel töös, saame seda muuta. Palun võtke meiega esimesel võimalusel ühendust aadressil info@designfurno.ee või telefoni teel.

Hind ja kohaletoimetamine

Kui kaua tarne aega võtab?
Tariifid sõltuvad tootest ja sihtkohast:
Eesti : 10-14 tööpäeva
Rahvusvaheline tarne : sõltub sihtkohast, tavaliselt 14–21 päeva.


Kui palju maksab kohaletoimetamine?

Kohaletoimetamise hind sõltub tellimuse suurusest ja sihtkohast. Täpne summa kuvatakse enne maksmist kassas.

Kas pakute mööbli kokkupanekuteenust?
Hetkel me kokkupanekuteenust ei paku, kuid enamik meie tooteid on lihtsasti kokkupandavad ning komplektis on kaasas vajalikud juhised ja tarvikud.

Tööriistad ja materjalid

Millistest materjalidest teie mööbel on valmistatud?
Meie tooted on valmistatud kvaliteetsetest ja vastupidavatest materjalidest, nagu:

Alumiinium
Pulbervärv
Puitkiudplaat
Laminaat
Marmor
Täispuit

Kas teie tooted on vastupidavad ja keskkonnasõbralikud?

Jah, kõik meie mööbliesemed on loodud kestma ning valmistatud vastupidavatest ja osaliselt taaskasutatavatest materjalidest.

Kas on võimalik tellida mööblit eritellimusel?
Jah, teatud toodetele pakume mõõtude ja viimistluse kohandamist. Lisaks on võimalik kõiki tooteid tellida erivärvides. Kui soovite erilahendust, kirjutage meile aadressil info@designfurno.ee.

Tagastused ja garantii

Kas ma saan oma tellimuse tagastada, kui see mulle ei sobi?
Jah, teil on õigus kaup tagastada 14 päeva jooksul alates kättesaamisest, kui see on kahjustamata ja originaalpakendis. Tagastuskulud katab klient, välja arvatud juhul, kui toode on defektne või vale.

Kui kaua garantii kehtib?
Kõikidele meie toodetele kehtib 2-aastane garantii tootmisdefektide vastu.

Mida teha, kui toode on kahjustatud või vale?
Kui olete saanud kahjustatud või vale toote, võtke meiega ühendust 48 tunni jooksul pärast kättesaamist ja lisage fotod kahjustusest. Leiame kiire lahenduse kas asendustoote või tagasimakse näol.

Klienditugi

Kuidas ma saan teiega ühendust võtta?
Meiega saab ühendust võtta järgmistel viisidel:
📧 E-post: info@designfurno.ee
📞 Telefon: +372 51 26 098 (E-R 9:00-17:00)